DSE Maths 5** 的摘星策略

DSE Maths 5** 的摘星策略

今次會分享aim 5**既做卷策略。

有啲同學會覺得做卷策略係冇咩用,因為本身識就識,唔識就唔識架啦,到時唔識計都係冇用。

 

咁既話,你可能諗漏咗啲野!我建議你睇埋先!

 

首先,針對Core Paper 1 做卷時間策略,建議大家將時間分配為section A(1) 及A(2)分別為15和25mins, 其餘時間用於 section B ,有時間就check卷。 不過Paper 1時間一般來講很充裕,如果你係目標摘星嘅同學 ,一般來說會剩好多時間,5**水平大概要淨30-45分鐘。

所以,時間分配在paper 1不是很重要的,畢竟你分配完係不會令你計數快左, 而且一定夠時間比你做。 時間分配目的係比你見到自己計時操卷後,速度提升左幾多而已,等你睇到個Progress。

 

Paper 2 在時間上重要好多,本身就係考你速度同技巧。 我會建議既時間分配係45+min, 餘下時間check卷。

即平均1min/題, 後面’+’指意思是全份卷可能會有1或2題令你卡關, 我會先skip ,最後先計。

[重點** :計唔到,要跳題]

好多目標擇星既同學,弊病之一係太心高氣傲,覺得自己好勁,對住唔識既題目,有種不服輸心態。

呢種態度非常危險,因為就算你已經達到 5**水平,都唔代表你一定全部題目識做。如果真係有一題MC你唔識,呢類同學好可能會戀戰,唔願跳題,諗住差少少就解決到,但結果浪費左大量時間而做唔切後面,隨時斷送左粒星。

加上你係考試既時候,好難冷靜咁判斷。

我個人做法係先定個時間比自己,例如3min內諗唔到解法,立刻跳題,5min內計唔到答案,跳題。 跳題唔係放棄,只係策略,轉頭翻去再拎埋嗰分,就算真係計唔到,你啱左44題都夠你攞5**,抱住咁既心態應該會令你容易啲說服自己跳題。