DSE 數學 DSE Maths Paper 2 MC Answer 分佈見解 - 花十秒鐘由5*升至5**

DSE 數學 DSE Maths Paper 2 MC Answer 分佈見解 – 花十秒鐘由5*升至5**

每年paper 2既 ans 分佈Section A: 7A/7B/8C/8D; Section B:3A/4B/4C/4D;  Section A + Section B: 11A/11B/11C/12D已經係公開嘅秘密,考評局冇公開講過,但係睇翻每年pastpaper既數據,無一例外,答案都係咁樣分佈。

MC分佈已經old news了,不過呢篇文想講下我對呢個分佈既見解。

即係你拎住呢個資訊,對你考DSE係咪真係有用先,知道個分佈係咪可以令你paper 2個分數有所提升,定係結果同亂撞冇分別?

我花了一些時間去研究,包括利用過往 pastpaper 既數據模擬唔同level既考生表現,再對照用呢個分佈去撞答案同亂ans 既結果,以及親身到考場嘗試靠MC分佈去chok答案。

我得出既結論係呢個分佈係有用既,特別係本身已經超過40分既考生來講特別有用,可以大大提高你撞中ans既機率。不過前題係你要識點樣去用佢。

下面我會梳理幾個對於應用MC分佈既疑問。

Q:本身填左既ans可能有錯,咁仲用唔用到呢招?

A: 係,要做到高答中率,即係一係唔識做,一係做得都要啱,先會令呢招work。呢樣有得練既,MC skills, cal機 program, DSE卷出題邏輯,呢啲上堂再教。

Q:本身Paper 2時間已經好緊逼,仲要數MC分佈咪好浪費時間?

A:唔會!因為考個陣係有MC格仔紙,一目了然,我實測過只係花十幾秒就可以數哂SecA及SecB分別填左幾多ABCD。我見坊間有老師教一路做卷一路mark低自己填左幾多A/B/C/D。我個人經驗發現咁做係好冇效率。我建議係你做哂全部識既,再一次過數。

Q:係咪真係有用?

A:我用例子答你。如果你section A差一條唔識做,咁你可以會得到6788既分佈,呢個情況係必中。另一個可能性係7778既分佈,呢個情況你都只係需要3撞1。加上實際你仲可能根據條題目,或者睇埋section B 及11/11/11/12分佈黎排除某啲答案。