東華三院伍若瑜夫人紀念中學 : 由中二不合格到中四中五全級頭三的Tim

東華三院伍若瑜夫人紀念中學(TWGHs Mrs Wu York Yu Memorial College) 的Tim 由中二開始跟我學習數學。起初跟大部份數底差的學生一樣,Tim當時有好多基本運算都會搞錯。正負不分,唔識轉Subject等諸多問題令佢會覺得自己數學無乜天份,能力不足。

而係教學既過程中,我都發現到Tim既數學能力並唔係佢諗到咁差,特別當時教到Deductive Geometry,我更發現Tim既邏輯思考能力非常強,比起傳統補習社叫學生記式記Theorem操數既Pattern,佢更需要既係理解各種Formulas及Theorems背後的Intuition(動機)及原理。之後Tim就開始慢慢提起左對學習數學既興趣,隨後係F2既Final Exam更進步了50多分,由3x分上升到8x分。

到中三開始,Tim唔單止係數學成績再更進一步,連思維模式都唔同左好多。以前有好多題目我都要落手落腳示範一次俾佢睇佢先識得做。慢慢地,我只需要俾小小提示,佢巳經可以自力搵到題目既精要之處,比起中二時期,由於Tim的基本功巳經大幅進步,所以我更著重於訓練佢既思維能力。就算係某些Tim自己做啱咗既題目,我亦會闡述我的思考方法,最後出到黎既效果都好好,令到佢唔單止做卷既準度提升咗,連速度都大有進步。

升高中以後,Tim亦選擇了校內數學成績要求極高的選修單元二(M2),在CORE及M2科的成績亦一直名列前茅。如今,Tim即將要應對2023DSE。5**只係基本目標,終極目標係滿分!加油 ?