DSE Maths 5**的方法: 如何用錯題簿提升學習數學的效率

DSE Maths 5**的方法: 如何用錯題簿提升學習數學的效率

我以前讀書既時候數學科係冇整筆記或錯題薄既。

主要係覺得抄啲題目落notes度好浪費時間 ,就直接將重點記入腦。 但係如果你唔係記憶力好好既學生,我就建議你整錯題簿。

而家有ipad等工具可以令到整錯題薄既效率大提高,唔需要再花大量時間抄寫。

以下我會具體咁分享點去做錯題簿,如果你摸索緊點做一本有用嘅錯題簿,以下的建議絕對會幫到你。

首先,我睇法係數學科唔駛好似其他elective咁整筆記,只做錯題薄就夠。如果真係好怕唔記得左啲公式或者concept 直接搵啲人地整好左既formula sheet或者summary就可以,因為呢啲個個整完都係差唔多,就唔好浪費自己時間。

咁乜嘢值得放落錯題簿呢?

我定義既錯題薄個範圍會闊啲,唔係單純地錯左就抄落去。 可以將錯題分成3個category。

1. careless 類

2. Concept類

3. hard problem類


1. careless mistake類: 篇幅所限,呢樣我會另外撰寫一篇文章詳談。

2. Concept 類:該題目針對某個課題既concept考得比較深入tricky,你可能做錯後再嘗試都做到嗰題,但係自覺對呢個concept唔足夠熟悉,似懂非懂,之後都仲需要反覆練下既。

例如,polynomial嗰課問你 f(x) divided by (x-a)(x-b) 既remainder;

再舉例:tranfromation 嗰課叫你搵 f(x) reflected by y-axis and then translated to rightward by k units個答案係 f(-x+k) 而唔係 f(-x-k)。

Category 1, 2 可以得閒拎出黎望下記下同諗多幾次,諗到順為止。

3. hard problem 類: 出得深而唔止針對單一concept既,令你花左好耐時間請教老師或者睇solution諗左好耐 最後先勉強完成到既題目。咁樣狀態下完成既題目,值得做第二次,會令你吸收得好啲。

而我會建議category 3主要放pastpaper題目就可。 因為呢個category 既題目就唔係用黎得閒望下既,而係之後再抽時間重新做多次,咁你地時間非常有限,得PP題目先值得做兩次。