數學補習老師 – Hermus Leung


  • 科技大學工程學系(榮譽)學士,專業工程師背景,數理邏輯一
  • 香港城市大學專業進修學院講師,擅長用比喻啟發學生思考
  • 精研數學解題思路,兼具快準穩

學習數學的三大要訣:

一: 思路清晰

學習數學首先要思路清晰,好多同學仔知道要點做,但唔知點解要咁做,當題型發生變化既時候,好容易跟唔上。擁有清晰既概念,才能夠對題目胸有成竹。

二: 速度

其次要有速度,唸得明白仲要做得快!概念清晰固然重要,但只要有好老師,搞清楚數學概念並唔困難。而要成爲成績最優秀的學生,速度訓練必不可少。當你只要一半考試時間就能夠完成整份試卷,你就會比別人多一倍時間做複檢!!

三: 建立自信

最後是要從學習中建立自信。就算再好的準備都唔能夠保證永遠一帆風順,而一個久經訓練,見多識廣的學生,面對困難嘅時候會比大多數同齡人發揮更穩定。努力決定下限,但面對逆境既能力,則是用來區分優秀學生和優秀中之優秀既分別!!